| Pages:
1
2
3
4
5
..
46 |
annet10
New Member

Registered: 8-9-2007
Member Is Offline
Mood: No Mood
|
|
Kiitokset hauskoista miittikorteista!
Ilmoittaudumme mukaan molempiin helmikuun miitteihin eli Salsa Orkideaan 4.2.
ja tutustumiskäynnille Kartolle 15. helmikuuta terveisin ri_tu, Linska ja annet10.
P.S autoissa vielä pari paikkaa vapaana Karton vierailulle... |
|
|
dollart
Member

Registered: 19-12-2005
Country Flag: Finland
Member Is Offline
Mood: Lives in postcard chaos!
|
|
4.2. tulkaa hieman ennen 14:00 kompassille eli sokoksen nurkalle. Joiden tarvitsee käydä Harjun Paperilla, voivat tehdä sen ennen kello 14 tai syönnin
jälkeen. Anne on luvannut avata kaupan tarvitseville. |
|
|
erjamaarit
Finnish Community moderator

Registered: 31-1-2007
Postcrossing Username: erjamaarit
Member Is Offline
Mood: Uusi osoite/ New address 4/2013 =>
|
|
Joko manmen tai Annen kyytiin jos saisin paikan, niin olisin erittäin kiitollinen.
EDIT: ja kyse siis tuosta Karton vierailusta. |
|
|
kiraffi
Member

Registered: 26-1-2006
Postcrossing Username: kiraffi
Member Is Offline
|
|
Heihoi! Olen tulossa Karton vierailulle. Mulla on mahdollisesti auto silloin, mutta palaan asiaan vielä lähemäpänä, kun hommat tästä selkiytyy... |
|
|
manme
Member

Registered: 1-2-2011
Postcrossing Username: manme
Member Is Offline
|
|
Quote: Originally posted by erjamaarit  | Joko manmen tai Annen kyytiin jos saisin paikan, niin olisin erittäin kiitollinen.
Mun kyytiin ainakin mahtuu, kun kukaan ei ole vielä ilmoittautunut siihen. Olis kiva, jos olis autossa joku muukin kuin minä itse (niin voisi sitten
sitä Karton tehdastakin yhdessä etsiä...)
Pitäisikö jotenkin kartoittaa autojen määriä, ettei käy niin että on monta autollista menossa ja autot "vajaita" ? |
|
|
erjamaarit

Member Is Offline
|
|
Quote: Originally posted by manme  | Quote: Originally posted by erjamaarit  | Joko manmen tai Annen kyytiin jos saisin paikan, niin olisin erittäin kiitollinen.
Mun kyytiin ainakin mahtuu, kun kukaan ei ole vielä ilmoittautunut siihen. Olis kiva, jos olis autossa joku muukin kuin minä itse (niin voisi sitten
Pitäisikö jotenkin kartoittaa autojen määriä, ettei käy niin että on monta autollista menossa ja autot "vajaita" ? |
Ok, olen siis tulossa sun kyytiin näillä puheilla.
En vielä tarkalleen tiedä kuinka aikaisin tulen Jyväskylään, bussilla/junalla, mutta sen tiedän, että junalla ainakin matkaan Tampereelle sellaiseen
aikaan, että mies pääsee hakemaan mut suoraan rautatieasemalta töistä tullessaan. Eli kaiketi 21.30 lähden sitten kohti kotia. |
|
|
erjamaarit

Member Is Offline
|
|
Quote: Originally posted by manme  | Quote: Originally posted by erjamaarit  | Joko manmen tai Annen kyytiin jos saisin paikan, niin olisin erittäin kiitollinen.
Ok, olen siis tulossa sun kyytiin näillä puheilla.
En vielä tarkalleen tiedä kuinka aikaisin tulen Jyväskylään, bussilla/junalla, mutta sen tiedän, että junalla ainakin matkaan Tampereelle sellaiseen
aikaan, että mies pääsee hakemaan mut suoraan rautatieasemalta töistä tullessaan. Eli kaiketi 21.30 lähden sitten kohti kotia. |
|
|
manme
Member

Member Is Offline
|
|
jeps, eli mun kyytiin mahtuisi vielä 2-3 henkilöä (minun ja erjamaaritin lisäksi)  |
|
|
suzie
Member

Registered: 8-7-2007
Postcrossing Username: suzie
Member Is Offline
Mood:
|
|
Mulla on kaikki Pc-asiat vielä aikalailla rästissä ja kiittelemättä(joulumuistamiset ja monet ihanaiset muut)...mutta jos ei kukaan pane pahakseen ja
auto toimii ym.sellaista...niin tulisin mieluusti virkistäytymään Jykylään huomenissa.
Jos myöhäinen ilmoittautuminen aiheuttaa ruokailun tms.suhteen ongelmaa niin voin mennä vaikka yssikseen johonki nurkkapöytään tahi lähi Heseen
nyhjöttään...:p |
|
|
LapinLintu
Member

Registered: 21-6-2008
Postcrossing Username: LapinLintu
Member Is Offline
Mood: The mistress of the rainbow trouts.
|
|
Eiköhän sinne Salsa Orkideaan aina yksi mahdu aina mukaan Ja mä
olen oikeasti kahden vaiheilla että syönkö vai otanko ihan pelkän kahvin etc. Kiva nähdä Suzietakin! |
|
|
johku
Member

Registered: 25-1-2012
Postcrossing Username: jonnukka
Member Is Offline
|
|
Joo, minä oon ehdottomasti mukana sekä tässä huomisen miitissä että haluan myös mukaan sinne Kartolle! Ja tarvin myös kyydin!
Terkuin jonnukka, täällä forumilla johku |
|
|
manme
Member

Member Is Offline
|
|
en tiedä, ehtiikö tätä kukaan enää lukea ennen tämän päivän miittiä, mutta mun täytyy valitettavasti jättää tämän päivän miitti väliin, kun maha on
sekaisin...
Olis ollut tosi kiva nähdä, ja mua oikeesti harmittaa, ja olin jo korttejakin kirjoitellut valmiiksi, mutta eipä tälle oikeen voi mitään...
Pitäkää mun puolesta hauskaa! |
|
|
manme
Member

Member Is Offline
|
|
...ja johku/jonnukka:
jos haluat, niin pääset mun kyydissä Kartolle. Tähän mennessä kun kyytiin on tulossa vain erjamaarit (joten vielä mahtuu 2-3 hlö). |
|
|
dollart
Member

Registered: 19-12-2005
Member Is Offline
Mood: Lives in postcard chaos!
|
|
Voi harmi Manme, pikaisia parantumisia.
Suzie ja jonnukka laitettu listalle. Kyllä pöytään mahtuu Jos joku
ei tule 14:00 maissa kompassille niin joukkomme suuntaa korttikauppoja koluamaan, Sokos, Suomalainen kirjakauppa, Kirjatori, askarteluliike sen
vieressä, pieni kauppakamari, Sisustus Selma, galleriat, ja totta kai Harjun Paperi jonka jälkeen Salsa Orkideaan. Harjun Paperiin voi suunnata ensin
ja tulla sieltä sitten halutessaan Salsa Orkideaan tai vaikka tulee pelkästään syömään kaikki vaihtoehdot ok. Eli jos et tapaa kovaäänistä joukkoamme
Kompassilla törmäät meihin muualla. Mut saa puhelimella kiinni 040-7202740. Uusille tuntomerkkinä nainen jolla valkoinen tiikeripipo hyvässä
toppavaatetuksessa 
|
|
|
LapinLintu
Member

Registered: 21-6-2008
Postcrossing Username: LapinLintu
Member Is Offline
Mood: The mistress of the rainbow trouts.
|
|
Miitistä kotiuduttu! Kiitokset kaikille miittiseurasta, oli hauska nähdä kun kerrankin pääsi ajan kanssa miittailemaan! Ja ruoka oli hyvää, ja ei tartte tänään syödä enää yhtään mitään! |
|
|
johku
Member

Member Is Offline
|
|
Manme: kiitos tarjouksesta, mutta saankin kyydin sinne Kartolle. Arjaliisa ja eerotapio ottavat ystävällisesti mukaansa silloin 15.2. Lähdetään täältä
meiltä klo 16. Ja paranemisia!
LapinLintu: oli kiva tavata!
Dollart: Laitatko tänne vielä tarkempaa tietoa tuosta Karton vierailusta. Ja tiiätkö onko periaate siellä niin että meille jaetaan postikortteja
näytteenä vai ostetaanko me niitä itte alkaen xxx euroa? |
|
|
krookus
Member

Registered: 27-12-2008
Postcrossing Username: Krookus
Member Is Offline
|
|
Teillähän on hiukan mahtava tutustumiskohde.
Niin mielelläni tulisin kans kartolle, mutta se jää nyt vaan haaveeksi. |
|
|
suzie
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Kiitos minunkin puolesta mukavasta miitistä Oli kivaa olla mukana
tauon jälkeen,on tää extreme-lajiksi jo luokiteltavissa kü asteita 30 - tai + niin vaan kortteilijat kokoontuu Olin tulossa mainitsemaan että jos pääsen Kartolle niin olisin voinut
tarjota kyydin Tikkakoskelta kyytiä kyselleelle...mutta se viestti olikinn jo poistettu... |
|
|
marjatta9
Member

Registered: 25-8-2007
Member Is Offline
Mood: Early dog catches the good bone
|
|
kaunis kiitos kaikille mukanamiittailijoille. ja kiitos myös miittikorteista, joista en oo älynny vielä kiitellä. Hyvin pakkasesta selvittiin ja
toivotaan kireimpien pakkasten olevan jo ohi. Kartolle sitten 15.2.  
Iloista ystävänpäiväodotusta kaikille! |
|
|
kiraffi
Member

Registered: 26-1-2006
Postcrossing Username: kiraffi
Member Is Offline
|
|
Kiitos kortista miittiläiset <3 Kaikki partiolaiset pysyivät suhteellisen lämpöisinä  |
|
|
annet10
New Member

Registered: 8-9-2007
Member Is Offline
Mood: No Mood
|
|
Suoraan Kartolle ja mukaamme vierailulle tulee rihva, tapaamisiin keskiviikkona |
|
|
suzie
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Mites muuten tuo Kartolle meno?Jos on kyytiläisiä niin kokoonnutteko jossain,Karton pihassa...vai miten...???Mietin vaan että jos tuun yksin tms.niin
voisin mieluusti jättää auton johonkin keskustaan(Harjulle/parkkitaloon??tms) ja tulla sitten jonkun kyytiin kun en ihan varma oo missä tuo Karto
sijaitsee ja sais sitten tovin seurustella muitten kaa
Niin ja jos Kartolla ei oo parkkeerausta sitten hurjalle määrlle "ylimääräisiä" autoja...Mutta palailen asiaan jos ja kun näyttää että varmemmin
pääsis ja sillei...Niin ja ilmoittaudun sitten Auringonkukalle niinkuin dollart Salsa Orkideassa ohjeisti. |
|
|
manme
Member

Member Is Offline
|
|
Quote: Originally posted by suzie  | Mites muuten tuo Kartolle meno?Jos on kyytiläisiä niin kokoonnutteko jossain,Karton pihassa...vai miten...???Mietin vaan että jos tuun yksin tms.niin
voisin mieluusti jättää auton johonkin keskustaan(Harjulle/parkkitaloon??tms) ja tulla sitten jonkun kyytiin kun en ihan varma oo missä tuo Karto
sijaitsee ja sais sitten tovin seurustella muitten kaa
Niin ja jos Kartolla ei oo parkkeerausta sitten hurjalle määrlle "ylimääräisiä" autoja...Mutta palailen asiaan jos ja kun näyttää että varmemmin
pääsis ja sillei...Niin ja ilmoittaudun sitten Auringonkukalle niinkuin dollart Salsa Orkideassa ohjeisti. |
No mun kyytiin ainakin pääset. Voin napata sinut kyytiin jostakin päin Jyväskylää (ihan miten sovitaan). Voit esim. tulla aluks mun luokse ja jättää
auton tänne, täällähän on paljon parkkitilaa (ilmaista!), ja sitten mennään mun autolla sinne Kartolle. Tai ihan miten vaan.
Ihan vain, kun mun kyytiin on tulossa vain erjamaarit.
Ja koska olen itsekin täysin pihalla koko Karton sijainnista...
...Niin ja mikä tämä Auringonkukalle ilmoittautuminen juttu on? Pitääkö vielä erikseen ilmoittautua?
Ja sitten, onko se klo 17.00 aika siis sellainen, että ollaan Karton pihalla klo 17.00? Vai että lähdetään Jyväskylästä klo 17?
Ja kuinkakahan kauan menee aikaa ajaa Jyväskylän keskustasta Karton tehtaalle? Eli kauanko pitäis matkaan varata aikaa?
...anteeksi mun tyhmät kysymykset, mutta jotenkin vaan tuntuu, että oon ihan pihalla kaikesta... |
|
|
johku
Member

Member Is Offline
|
|
Hups, en mäkään oo tajunnut ilmoittautua Auringonkukalle! Dollartille kyllä ilmoittauduin minäkin.
Jos en väärin muista niin annet10 kirjoitti että meiän pitäs mennä suoraan Kartolle ja tapaaminen siellä kai alkaa klo 17. Muihin kysymyksiis en
valitettavasti osaa minäkään vastata. |
|
|
auringonkukka
Member

Registered: 12-4-2011
Postcrossing Username: Auringonkukka
Member Is Offline
|
|
Karto Oy jyväskyläläinen korttitalo, Kuormaajantie Jyväskylä
Me Postcrossaajat pääsemme tutustumaan korttien aarreaittaan keskiviikkona 15.2.2012 klo 17! Kaikki ovat sydämellisesti tervetulleita! Kaikki
kynnelle kykenevät mukaan! Kokoonnutaan hieman ennen klo 17 Karton eteen.
Meille on luvattu esitellä tehdasta ja heidän tuotantoaan taiteilijoista valmiisiin kortteihin. Mielenkiintoista nähdä kuinka kortti valmistuu.
Voisitte ottaa mukaan jotain hauskaa/erikoista/mielenkiintoista ym Karton korttia, jonka olette saaneet. Jollakin voisi olla esim Kissa kokoelma
saaduista korteista tai koko kansio saapuneista virallisista korteista ympäri maailmaa.
Voisimme myös miettiä etukäteen joitakin kysymyksiä esitettäväksi heille esim. mitä toiveita postcrossaajien kannalta kortteihin olisi, minkälaisista
korteista olisi tarvetta ym ja tietenkin antaa heille hyvää palautetta heidän upeista korteistaan! Ihan vapaaehtoista, ei paineita asia suhteen.
Voisitte miettiä omien korttien lukumääriä kuinka paljon olette lähettäneet/saaneet...luvut ovat hyvin mielenkiintoisia.
Jos jollakin olisi mahdollista ottaa selvää ja olla vaikka paperilla suomen crossaajien lukumäärät/lähettettyjen korttien määrät ym mielenkiintoisia
lukuja niin Karton väki ymmärtäisi crossaajien korttien kulutuksen konkreettisesti.
En osaa sanoa minkä verran meille on varattu aikaa kysymyksille ym, mutta hyvä jos meillä olisi valmiudet esitellä toimintaamme. Silloin heilläkin
olisi mahdollista saada "ahaa elämyksiä" toiminnastamme ja kaikki hyötyisimme.
Karto on tukkuliike ja olen ymmärtänyt ettei sieltä voi suoraan ostaa yksityinen henkilö, mutta jospa saisimme jotain pientä kotiin vietäväksi!!??
Jos sinun nimesi on tämän ketjun ensimmäisessä osiossa Karton vierailun yhteydessä, niin ei tarvitse enää ilmoittautua minulle erikseen. Uudet
osallistujat laittakaa viestiä tähän ketjuun tai minulle u2u.
Karton pihassa on parkkitilaa Kuormaajantien suuntaisesti.
Jos saan jotain lisätietoa vierailun suhteen Kartolta, ilmoitan tässä ketjussa.
Jännityksellä odottaen Auringonkukka  
|
|
|
| Pages:
1
2
3
4
5
..
46 |