| Pages:
1
..
6
7
8
9 |
stefdu44
Member

Registered: 23-3-2011
Country Flag: France
Member Is Online
Mood: No Mood
|
|
Quote: Originally posted by stefdu44  | hello
I am looking for someone who could help me to get used stamps, cept europa 2012, your country Denmark
than you in advance for your help
friendly
stef |
hello
there is nobody to help me?
thank you in advance
friendly
stef
ps: I seek too the other years |
|
|
Gogge1
Member

Registered: 17-8-2010
Country Flag: Denmark
Member Is Offline
Mood: Looking forward to the next meetup
|
|
Hi there.
I'm sorry but I'm not sure which stamps you are looking for. Best wishes |
|
|
stefdu44
Member

Member Is Online
|
|
hello
i search this stamp for my daughter collection
http://europa-stamps.blogspot.fr/2012/02/denmark-2012.html
thank you in advance
friendly
stef |
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Oh Okay stefdu44. I haven't any used kind of this stamp. But I can send an envelope or something with this stamp on for you if you like. I you want
it, please send me your address, in a u2u. Best wishes Rita |
|
|
stefdu44
Member

Member Is Online
|
|
Quote: Originally posted by Gogge1  | | Oh Okay stefdu44. I haven't any used kind of this stamp. But I can send an envelope or something with this stamp on for you if you like. I you want
it, please send me your address, in a u2u. Best wishes Rita |
hello Rita
thank you very much
u2u sent
friendly
stef |
|
|
Christa
Member

Registered: 1-8-2006
Member Is Offline
Mood: Strange times being a teacher in Denmark
|
|
Hilsener fra Flensborg ....det er lang til siden nogen har skrevet her .... håber alle har en god sommer ...nu er vi allerede ved at have september
... jeg tror , at vi snart kan købe julechokolade her !  |
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Hej Christa og alle andre i det Danske forum.
Tak for din sommerhilsen i min postkasse Christa. Du har ret. der er ikke ret mange der skriver her på dette site. håber også at alle har haft en
rigtig god sommer.
endnu er juletingene ikke kommet i forretningerne her hos os.
Men det varer sikkert ikke længe.
Mange hilsener fra Rita
    |
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Yes, her i Flensborg er der julechokolade i en del forretninger ! Fik lige købt nogle "Lebkuchen Sterne " vil nyde dem til kaffen om lidt ... nyde at
det er weekend ! 
|
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Stadigvæk ingen juleting i forretningerne her hos os. Jo Elmar fandt vidst Glögg forleden dag. Men ellers ikke.
|
|
|
funny_anny
Member

Registered: 6-5-2012
Country Flag: Russia
Postcrossing Username: funny_anny
Member Is Offline
|
|
Hello) I'm also looking for stamps of a series of "Europe" - to exchange cards or stamps of Russia (last 3 years))).
http://europa-stamps.blogspot.com/2012/02/denmark-2012.html
http://europa-stamps.blogspot.com/2011/04/denmark-2011.html
http://europa-stamps.blogspot.com/2010/05/denmark-2010.html
http://europa-stamps.blogspot.com/2008/11/denmark-2009.html
http://europa-stamps.blogspot.com/2007/11/denmark-date-of-issue-4th...
http://europa-stamps.blogspot.com/2006/11/denmark-date-of-issue-6th...
|
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Hilsen fra Flensborg. Er der nogle af jer der har fundet "julepostkort i år"?
Jeg har set efter her i området. Igår var jeg i Tønder ...ikke engang i "det gamle apotek" havde de nogle ! I Tønder har de allerede stillet alt op
til julemarked, som sterter den 10.november tror jeg !!! |
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Uha Christa. jeg har slet ikke haft tid til at komme i boghandler eller lign. her på det sidste. Kun vores egne to små supermarkeder, hvor der
bestemt ikke var nogle julekort, de plejer ellers at have sådan et aller andet inden for det emne. Men nej ikke i år. Måske Bog og Ide. Men ved det
ikke. Regner dog med at skulle en tur til Kolding en af dagene. Mange hilsener Rita
|
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Hvordan går det med julekort skrivning i år ? Det er godt nok MEGET svært at finde julepostkort !!! Mon de stadigvæk bliver produceret !?!? |
|
|
Dorthe
Member

Registered: 5-1-2007
Postcrossing Username: Dorthe
Member Is Offline
Mood: Great P.C. meeting in Aarhus. Where are we going next?
|
|
Julepostkort har været umulige at finde i flere år her i Aalborg, men i år har de haft nogle i Søstrene Grene. Ikke de traditionelle med nisser og
sne, men jeg syntes de fleste af dem er ret søde. De er lidt i stil med de kort vi købte i Århus i sommer (dem med ugler og cupcakes).
Jeg var i Viborg i mandags, der har Bog og Ide i Mathiascentret "trivselskort". De solgte dem 10 stk for 20 kr. Der er rigtigt mange forskellige. De
havde dem også i Kolding da vi var dernede.
Jeg er meget bagud med julokortene, jeg håber jeg kan få skrevet nogle i denne weekend. |
|
|
Dorthe
Member

Member Is Offline
|
|
Det ser ud til at vi får endnu en porto-stigning efter nytår, men så vidt jeg kan se kun på A-post til udlandet.
Jeg har stort set droppet A-post, det tager ofte kun 2 dage for mine B-kort at komme frem alligevel - ihvertfald i Europa.
Er I sneet inde eller er det muligt at komme til en postkasse? Jeg skulle have været til min nevøs fødselsdag idag, men det blev vi nødt til at
aflyse. Han var godtnok træt af den snestorm. Nu håber jeg snart det værste er ved at være ovre, der sner og blæser godtnok stadig meget. Det er nok
ikke cyklen jeg skal afsted på imorgen tidlig!
|
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Nu har jeg endeligt været lidt rundt omkring. Og har bare ikke kunnet finde nogen julekort nogle steder overhovedet. Ej heller i Bog og Ide hverken i
Kolding eller Fredericia. De har slet ikke forhandlet Trivselskort der længe efterhånden. Så jeg er glad for at jeg investerede i en god portion af
deres julekort sidste år op mod jul.
Har dessuden købt en god portion dobbelte julekort via internettet tidligere på året til ingen penge. Så der er heldigvis lager der at tage af også.
Jeg har fået givet julekort skrivningen en ordentlig skalle i denne weekend. Så en stor del af dem er blevet sendt i dag. Så er der det mindre at
tænke på.
Det sneede natten til søndag her hos os. Men har ikke sneet hele dagen i dag ( søndag) håber virkeligt ikke at vi får mere sne lige med det samme. Vi
har fået rigeligt tak.
Det er ret irriterende med den porto stigning her i DK. Godt nok sender jeg efterhånden en del B kort afsted. Men oplever dog at mange af dem er en
del længere tid undervejs. Før i tiden tog et kort til f.eks. Finland, Holland og Tyskland som regel kun et par dage. Nu tager de rask væk 8 - 14
dage. Så jeg tør dårligt at sende B kort til de der lidt mere "sløve" lande.
Mange sne / december hilsner fra Rita |
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Godt Nytår til jer her på det danske Forum ! Jeg håber , at i havde en hyggelig jul ! Med de bedste ønsker fra Christina |
|
|
Dorthe
Member

Member Is Offline
|
|
Hej alle
Jeg håber I er kommet godt ind i det nye (og kolde) år.
Jeg har lige fået en ordentlig portion frimærker til de næste par måneders postkort (hvis de holder så langt).
Der er slutsalg på nogle frimærker på postdanmarks hjemmeside. Bl.a. vinterserien fra 2010, det er den med Frøken Frost. Mærkerne er til 5.50 og 6.50,
så de er jo fine til portoen idag.
Der er nye postkort i Søstrene Grene. I sidste uge fandt jeg en ny "serie", denne gang med eventyr. Indtil videre har jeg kun set et med "Hans og
Grethe" og et med "Rødhætte". Men det er da muligt at der kommer flere forskellige. Jeg kan godt lide designet. Det er rart med noget andet end de
typiske turistkort.
https://picasaweb.google.com/dbonderup/Denmark#5834070769425402258
https://picasaweb.google.com/dbonderup/Denmark#5834070769103437186
|
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Hej Alle sammen. og Godt nytår.
Ja så er det blevet 2013.
Jeg har ind i mellem været i Søstrene Grene i Kolding. Men uden held mht. postkort hos dem. Ret øv. Da det helt sikkert er rart med nogle forskellige
kort og ikke kun turist kort, som Dorthe skriver. De er ellers rigtigt søde de to kort du henviser til Dorthe.
|
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Hilsener her fra Flenborg ! ....og Godt Nytår Det er altid fint med
lidt nye kort , de er jo søde "eventyr kortene . Nærmeste "Søstrene Grene ligger for mig i Kolding , så der kommer jeg ikke så ofte. Har ikke købt så
mange kort her i vinteren ....så glæder mig til foråret , hvor der igen købes lidt mere |
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Christa, Søstrene Grene I kolding har heller ikke postkort sådan lige for tiden. Det havde de I hvert fald ikke da jeg var der sidst, for kort tid
siden. |
|
|
Dorthe
Member

Member Is Offline
|
|
Jeg tror det er meget forskelligt hvornår de sætter ting frem i Søstrene Grene. Vi har to nu her i Aalborg, og de har ikke altid det samme.
Der er også kommet et med Den Standhaftige Tinsoldat (det tror jeg ihvertfald det er).
Jeg skal nok ind og shoppe lidt en af dagene, så plejer jeg lige at tjekke hvad de har.
Jeg har bestilt nogle postkort fra England som jeg går og venter på. Det ser ud til at de er afsendt nu, så forhåbentligt får jeg dem imorgen. Dem er
jeg meget spændt på, og med mindre jeg har misforstået et eller andet i bestillingen er de også superbillige.
Hvordan ser jeres forår ud? Skal vi se om vi kan mødes i et eller andet sted?
Alle der er interesserede kan selvfølgelig komme med input. |
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Yes , vi skal da mødes igen snart ! Humn .... sted , hvor det passer .... Odense mangler vi jo , men det kan også gerne være et andet sted !
Har som altid travelt ! Skolen er ret hektisk .... fusioner er ret hårde !!! Og så logout trusler så man ikke må bestille nogen sommerferie ... måske
skulle jeg spille lotto ! |
|
|
Gogge1
Member

Member Is Offline
|
|
Uha ja da vi skal da mødes et eller andet sted. Og som
Christa siger, så mangler vi Odense. Men andre steder er også helt fint med mig.
Jeg har forresten spurgt hos BOG OG IDE i Fredericia, om man evt. kunne bestille kort fra Trojaborg via dem. Altså her tænker jeg på kort, som den
lokale BOG OG IDE normalt ikke fører. Og der er helt i orden med dem. Dog skal man jo så aftage 50 stk. af hvert. Men det kunne jo måske også lade sig
gøre andre steder i landet. Jeg har selv bestilt nogle med Kronborg, Roskilde Domkirke m.fl. hos min lokale boghandel. Som kommer hjem i april eller
maj. |
|
|
Christa
Member

Member Is Offline
|
|
Helt fint for mig med at være sammen om bestilling af kort Rita ! Vi må ælige finde en dato en gang ....efter påske ? !? Sted Odense eller et eller
andet sted . |
|
|
| Pages:
1
..
6
7
8
9 |