| Pages:
1
2
3
4
..
24 |
tiiti
Member

Registered: 29-3-2006
Country Flag: Finland
Member Is Offline
Mood: möllöttelee
|
|
Quote: Originally posted by Dafyddo  |
Mutta tää vähähiilihydraattinen ruokavalio on kyllä auttanut turvotukseen ja mahavaivoihin. Syön kolme kertaa päivässä eikä nälkä iske. Olen
tyytyväinen |
On se tehokas. Minä pudotin sillä toissa kesänä 7 kg mutta sitten elämässä oli mullistuksia jotka vei kaiken yrittämisenhalun.
Mieheni aloitti maaliskuussa ja on nyt pudottanut yli 14 kg. Just kokeili pinon tosi vanhoja farkkuja ja kaikki mahtuivat päälle Miehen karppauksen aikana sillä on kahteen kertaan katsottu kolesteroli-
ja muut rasva-arvot, ja ne on ihan huippuhyviä.
Mä voisin kans aloittaa uudelleen tuon, mutta kun leivänhimo on vaan niin kova tällä hetkellä(kin). Mulla kun on krooninen maha-sairaus niin karppaus
sopi siihenkin tosi hyvin, olin sen ajan tosi hyvässä kunnossa sen asian puolesta... joten kun sais vaan langan päästä kiinni.
Kyllä tietysti nykyäänkin syön varmaan ainakin 30 % vähemmän hiilareita kuin ennen koska syömme pääasiassa kasviksia lihan/kalan/kanan lisukkeena.
Perunaa ei juuri koskaan, pastaa ja riisiä me tytön kans syödään aina joskus. Tai minä harvemmin, tyttö useammin. |
|
|
Isojak
Member

Registered: 11-3-2007
Postcrossing Username: Isojak
Member Is Offline
Mood: In darkness light, in silence sound.
|
|
tiiti, karppileipiä on nykyään kaupoissa aika hyvin. Väittävät, että ihan kelvollisia syödä. Itse en ole maistanut, mutta tiedän muutamia, jotka niitä
käyttävät. |
|
|
Dafyddo
Member

Registered: 13-9-2011
Postcrossing Username: Dafyddo
Member Is Offline
Mood:
|
|
Mä en ole tuota karppileipää maistanut, enkä oikeastaan koe tarvetta... Leivän tilalla (siis jos iskee sellainen puputushimo) niin olen syönyt
turkkilaista jogurttia, joka on aikas namia! Aluksi laitoin vähän kermaa ja makeutusainetta sekaan, mutta nykyään menee ihan pelkiltään. Herkkua!
Harmi vaan että on ainakin meidän lähikaupassa melkein 3 euroa kilo
Ja kun meillä sitä menee kun tuo ukkelikin innostui sitä syömään  |
|
|
tiiti
Member

Registered: 29-3-2006
Member Is Offline
Mood: möllöttelee
|
|
Karppinen leipää (3 hh/ viipale http://www.pomppis.fi/Karppinen ) olen syönyt, se on ihan ok vaikkakin koostumus on jotenkin sienimäinen ja sitten Uotilan lisäaineetonta ruisleipää joka on valtavan hyvää,
yhdessä viipaleessa 7,3 hh http://www.uotilan.fi/index.php?section=4 - tätä syön pääasiallisesti leipänä koko ajan mutta kun en pysy kohtuudessa.... 
Turkkilainen jugurtti on tuttua ja hyvää, miehelläni on sitä aina eväänä ilta- ja yövuorossa (mustikoiden kera) - päivävuorossa hänellä on pari
broilerinkoipea ja lisäksi pieni pala leipäjuustoa joka vuorossa, sekä omena / vuoro. Eli hänkin syö hiukan hiilareita, noin 20 - 30 g / vrk. |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Leipäjuusto Tuosta Uotilan ruisleivästä olen kuullut, mutta ei
ole tullut vielä vastaan, höh. Mutta ehkä kokeilen jos satun löytämään  |
|
|
LapinLintu
Member

Registered: 21-6-2008
Postcrossing Username: LapinLintu
Member Is Offline
Mood: The mistress of the rainbow trouts.
|
|
Lidlistä saa kreikkalaista jogurttia (samaa settiä kuin partaäijäjogurtti) samankokoisessa pönikässä edukkaasti. Hintaa en nyt muista, mutta
edullisempi se oli kuin partaäijäpönttö meikäläisen lähikaupassa. Itse tykkään syödä sellaisenaan tai sitten laitan joko hunajaa hippusen tai lutraan
marjakeittoa sekaan. Myös pilkottu kiivi ja maustamaton jogurtti on silkkaa parhautta! |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Juu viimeksi kun Lidlissä kävin niin ostin kreikkalaista, mutta koska en omista autoa niin turhan usein täytyy tyytyä tuohon lähi S-Markettiin, jonka
valikomatkaan ei kovin mieltä ylentävät ole. Onneksi kuitenkin peruskarppisapuskaa löytyy Tosin välillä kirpaisee kun miettii että tämäkin on niin ja niin paljon halvempaa lidlissä, hoitovapaalla kun olen
niin välillä tuntuu syöminen tulevan kalliiksi. Vai pitäiskö vähentää kortteilua? Ei kai sentään  |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Mulla on tänään herkkupäivä En ole käynyt kai vikkoon puntarissa
enkä vielä käykään Ehkä ensi viikon puolella. Saas nähä sitten |
|
|
Vendela
Member

Registered: 17-4-2010
Member Is Offline
Mood: No Mood
|
|
Käväisin tänään puntarilla. Mistä näitä kiloja oikein tulee? No,
ehkäpä jo ensi viikolla vaaka näyttää alaspäin... |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Mä en yksinkertaisesti uskalla mennä puntariin, jäi tosta herkkupäivästä vähän putki päälle et oon joka päivä syönyt vähän jotain herkkua. Mikä
tarkoittaa sitä, että syön jotenkin huonosti/liian vähän. Prkl.... En taida mennä tällä viikolla puntariin kun alkaa vaan ketuttaa. |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Huomenna punnituspäivä ja pelottaa perskeleesti ettei mitään ole tapahtunut. Sain itseni onneksi ruotuun toivottavasti en ole ainakaan lihonut. |
|
|
LapinLintu
Member

Registered: 21-6-2008
Postcrossing Username: LapinLintu
Member Is Offline
Mood: The mistress of the rainbow trouts.
|
|
Itse olen vitkastellut punnituksen ilmoittamista kun en millään usko että vaaka näyttää alle 70,5 kiloa. Kahden viikon ajan vaaka on pysynyt tuon
lukeman lähellä (plusmiinus 300 grammaa). Tänään puntari näytti 70,4 kiloa joten jotain on tapahtunut kun viimeksi ilmoitin painoksi 71,5 kiloa  |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Hienoa LapinLintu!
Tänään punnituspäivä
Lähtöpaino 98,6 tiedän, kamalaa...
Ja tänään 96,5!
Pudotusta siis 2,1kg  |
|
|
Vendela
Member

Member Is Offline
|
|
Jee! Onnea Dafyddo. Tämä siis tarkoittaa, että kortteja saisi lähettää siihen suuntaan... 
Ja hyvin näyttää menevän Lapparillakin.
Itse käyn huomenna ostamassa kuntosalikortin, joten joskohan se siitä lähtisi. Painosta ei kannata puhua.  |
|
|
Isojak
Member

Member Is Offline
|
|
Hienoa Dafyddo! 
Nyt sitten pitäis saada osoite....  |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Ai niin mä saan kortteja, meinasin jo unohtaa, oli niin ihanaa et paino oli tippunut Miten aikasemmin ollut käytäntö tuon osoitteen jakamisen kanssa? Minkerolle nytainakin laitoin kun kysyi uukkarille ja
Isojakille kanssa laitan Mutta en mä suutu jos joku ei mulle
korttia laita ^^, |
|
|
Isojak
Member

Member Is Offline
|
|
Ihan aluksi edellisessä ketjussa tiiti laittoi kaikille osoitelistan, kun osallistujat oli ensin lähettäneet omansa hänelle. |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Aijaa? Toimiiko sama nykyäänkin sitten vaiko onko systeemi muuttunut? |
|
|
Vendela
Member

Member Is Offline
|
|
Voi toimia samoin eli riittää jos laitatte mulle. Suurimman osan osoitteethan mulla jo onkin. Laitan teille tämän viikon lopulla kaikki, jotka tiedän.
Edit: Uukkarilaatikkoon tehty tilaa teidän osoitteille...  |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Aaar mikä kauhea repsu! Sain muksun nukkumaan niin korkkasin olusen, kun ukko oli tuonne muutaman ostanut... Ja pari kourallista sipsiä meni nassuun.
Eli ei kyllä huomenna puntari näytä kivoja lukemia. Mutta no, nautin nyt tästä ja palaan huomenna ruotuun! |
|
|
Mecu
Member

Registered: 27-11-2007
Postcrossing Username: Mecu
Member Is Offline
Mood:
|
|
kaksi viikkoo sitten ois ollu ihan kivoja uutisia kerrottavana, mutta se -1,4 kg pudotus on jo ehtinyt tulla takaisin... ensin oli lapsen synttärit,
jonne tuli leivottua liikaa herkkuja ja sitten syyslomalla olin äidin lihapatojen ääressä...
mutta täällä ollaan yhä. kiva päästä lähettämään eka kortti tässä porukassa!  |
|
|
kotona
Member

Registered: 4-7-2009
Postcrossing Username: kotona
Member Is Offline
Mood: Always waiting for postcards!
|
|
Pitkän tauon jälkeen minäkin voisin taas tulla mukaan. On ihan pakko tehdä painolle jotain ja saada myös tuloksia aikaan, että polvet kestäisivät.
Kolmekymppisenä ei tuntunut kilot missään, mutta nyt kun olen 46 v, niin johan tuntuu. Nivelet ei kestä samaa painoa kuin ennen.
Mukana siis! Vendela, onko sulla mun osoitteeni tallessa? |
|
|
Dafyddo
Member

Member Is Offline
Mood:
|
|
Tervetuloa kotona tähän projektiin 
Mun projekti ei oikein nyt etene. Painoa ei ole onneksi tullut lisää, mutta nuo repsuilut ainakin on hidastaneet painonlaskua. Ja ukkeli meinas et
tänään kahtotaan leffaa ja syödään karkkia, ei kuulemma jaksa kahtoa mun kituuttamista Siis mitä kituuttamista, mä syön helvetin hyvää ruokaa!
Mut kahtotaan nyt, koitan pysyä vahvana. Ja jos sorrun niin annan itselleni anteeksi ja huomenna taas jatketaan. Näitä repsuiluja vaan ei sais kauheen
useasti tapahtua kun tän täytyis olla elämäntapamuutos eikä mikään ohimenevä vaihe tms... |
|
|
Vendela
Member

Member Is Offline
|
|
Kävin eilen kuntosalilla! Meillä onkin varsin hienosti
varusteltu kunnan sali eli sinne on ilo mennä uudelleenkin. Etukäteen varoiteltiin kovasta tungoksesta, mutta ainakin sunnuntain jumalanpalveluksen
jälkeen saimme olla suntion kanssa ihan kahdestaan. Vasta venyttelyvaiheessa saapui muita paikalle. Päätimme ottaa tavaksi silloin kun ei muita
työtehtäviä ole heti painamassa päälle. 
Lähettelen teille nyt niitä osoitelistoja. Cicuksen osoitetta mulla ei ole, mutta muuten näyttää hyvältä. |
|
|
Vendela
Member

Member Is Offline
|
|
Ai niin, koska paino huitelee huimissa lukemissa (uusi merkkipaalu on 110 kg), poistan itseltänikin vanhat saavutukset ja haen motivaatiota tyhjältä
pöydältä. |
|
|
| Pages:
1
2
3
4
..
24 |