| Pages:
1
2
3
4
..
100 |
LaLa88
Member

Registered: 9-3-2007
Country Flag: Finland
Member Is Offline
Mood: I am hoping that the spring is coming
|
|
Kohta pitäisi lähteä Turkuun juhlimaan perhetutun 60-v. synttäreitä. Muuten olen valmis, mutta pitäisi vielä meikata ja tehdä pari muuta pikku asiaa.
Minuun vain iski nyt kauhea väsymys. Ei ole reilua. |
|
|
soilian
Administrator

Registered: 30-11-2005
Postcrossing Username: soilian
Member Is Offline
Mood: No Mood, indeed
|
|
Herkku, vatsatautia on liikkeellä eli ei välttämättä ole ruokamyrkytys.
Nyt kun pääsisi siivouksen alkuun. Töitten jälkeen on aina niin poikki, että sitä nukahtaa sohvalle ruuan päälle. Sitten kestää taas ikuisuuden saada
itsensä käyntiin. Kun vihdoin on vauhti päällä, pitäisikin mennä jo nukkumaaan, että jaksaisi töissä. Kierre on valmis. Huomenna on tiedossa vuoden vilkkain päivä töissä, eikä sen jälkeen
kyllä enää jaksaisi kauheasti siivoamista ajatella... |
|
|
Sammytin
Member

Registered: 5-4-2009
Postcrossing Username: Sammytin
Member Is Offline
Mood: snif
|
|
Hiphei! Eka kämppä ei tärpännyt, mutta huomenna allekirjoittamaan vuokrasoppari ja meikä muuttaa elokuun alussa lähes Porin keskustaan!  |
|
|
menu_velho
Member

Registered: 26-6-2011
Postcrossing Username: menu_velho
Member Is Online
Mood: Helt ute och cyklar
|
|
Taidanpa kirjoittaa soopaan pitkästä aikaa ihan vain sen kunniaksi, että menu_velhon 1800. saatu kortti tuli Bahamalta!!! Ja onkin yksi parhaista
korteista mitä olen ikinä saanut. |
|
|
soilian
Administrator

Member Is Offline
|
|
Menu_velho, piti ihan käydä katsomassa, kuinka ihanan kortin sait Bahamalta. Ei ollut sitten mikään ihan tyypillinen Bahama-kortti. Onnittelut pyöreästä luvusta saaduissa korteissa!  |
|
|
cicus
Member

Registered: 13-8-2007
Postcrossing Username: cicus
Member Is Offline
Mood: bleurgh...duties...
|
|
Luojan kiitos huomenna alkaa juhannussesonki ja pääsee mökille. Oon ravannut keskustassa ja Suomenlinnassa ja vaikka missä leikkimässä turistia kera
vieraiden.. Ja aamuisin on ollu hammaslääkäriä ja työhaastattelua, tää viikko on tuntunu tosi pitkältä, mitä *SENSUURI!!!* että on vasta keskiviikko.
Kuukahdan tähän paikkaan. |
|
|
MarLi
Member

Registered: 4-3-2006
Member Is Offline
Mood:
|
|
Juhannusrauhaa kaikille, leppoisan mukavaa oloa kuka missäkin on oleilemassa!
Olkaa järkeviä, älkää ryypätkö itseänne vaaratilanteisiin, välttäkää ajamista ruuhkissa ja varotaa vähän kaikkea, myös punkkeja ja käärmeitä 
Tää pakkaa nyt Mazdansa ja suuntaa nokkansa Jyväskylän kautta Multialle, luvassa mökkijuhannus 
Raparperipiirakka tuoksuu uunissa, pakkaan sen kahviherkuksi mukaan ja monenmoista tarpeellista on menossa peräkonttiin!
Mukavia päiviä! |
|
|
SilentNight89
Member

Registered: 18-6-2006
Postcrossing Username: SilentNight89
Member Is Offline
|
|
Hyvää juhannusta vaan kaikille täältäkin. Itse vietän juhannukseni Oulussa oman kullan seurassa grillaillen ja muuten vain oleskellen Seuraavan kerran taidetaankin sitten nähdä kullan kanssa vasta heinäkuun
puolella joskus, miten nyt sattuu molemmille päivät sopimaan yhteen.
Myönnän, että työmotivaatio on hieman hukassa, kun koti-ikävä painaa (tahtoo jäädä Ouluun), mutta jospa se jostain taas löytyisi, että jaksaisi
maanantaina itsensä raahata uudelleen töihin. |
|
|
vixen
Member

Registered: 1-5-2006
Member Is Offline
Mood: Busy bee
|
|
Juhannusta kaikille 
Itse menen nukkumaan ja kun herään illansuussa lähden Poria kohti, luvassa on rivarijuhannus liki kymmenpäisen tuttavaporukan kesken  |
|
|
TINTURA
Member

Registered: 2-8-2011
Postcrossing Username: TINTURA
Member Is Offline
Mood: tahdon luottaa viisauteesi...
|
|
HÄRREGYYD tämä kävi moottoritiellä tänään. Aika monesti. Hui!
Ens viikolla lisää jännitystä luvassa, mm. teoriakoe ja pimeäajo simulaattorilla... 
Rauhaisaa juhannusta, meikäkin koettaa olla nätisit. Kylmälaukut huomisillan piknikkiä varten on melkein pakattu, pitääkin muistaa ottaa sinne vettä
myös mukaan. Ei tässä, jee, kivaa on!  |
|
|
soilian
Administrator

Member Is Offline
|
|
Juhlikaahan rauhallisesti!  |
|
|
Herstory
Member

Registered: 15-6-2006
Postcrossing Username: Herstory
Member Is Offline
Mood: Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan <3
|
|
Hyvää juhannusta kaikille!
Ei sovi aamuvirkku ja iltavirkku yhteen kyllä - nimim. ärsyttää ihan kivasti ku ite nukkui "pitkään" eli puoli ysiin ja teki aamupalaa (jota mies ei
sit jaksanut herätä syömään vaikka sanoi syövänsä kun kysyin ennen kuin aloitin) ja nyt on siivonnu jo monta tuntia ja yks vaan kuorsaa..
Ehkä tää tästä iltaa kohti, tuntuu vaan siltä että toinen herää ku ite meen nukkuun.. |
|
|
hopeakissa
Member

Registered: 20-2-2010
Postcrossing Username: hopeakissa
Member Is Offline
Mood: I'm resentful for we're strangers when we meet.
|
|
Hyvää juhannusta! Itse onnistuin tulemaan kaiken uupumuksen ja stressin jälkeen kipeäksi (tai sitten auton ilmastointi ja pyöräillessä saatu viima
teki tepposet) ja nyt on kurkku erittäin kipeä, olo muutenkin hieman höntti. Juuri sopivasti kun alkoi loma ja juhannus.... taisi keho pettää.
Kissat lähtee kohta mun porukoille, minä myös. Muutto on tiistaihin mennessä tehty, mikäli oma kunto antaa periksi. Onneks nyt illalla on tiedossa
jotain kivaa, tulee kavereita kylään, syödään ja pelataan lautapelejä. Toivottavasti menee hyvin, vaikka puolikuntoinen olenkin. |
|
|
LaLa88
Member

Member Is Offline
|
|
Olo on lievästi sanoen nuutunut eikä tunnu juhannukselta. Olin töissä klo 6-14 jaloillani ja nukuin vain 4 tuntia viime yönä. Vähän aikaa sitten
heräsin päikkäreiltä, jotka tekivät olon entistä väsähtäneemmäksi. Tästä huolimatta->
HAUSKAA JUHANNUSTA! |
|
|
IreneK
Member

Registered: 5-3-2006
Postcrossing Username: irenek5
Member Is Offline
|
|
Hyvää juhannusta itse kullekin!
Kaupungissa on hiljaista. Käyskentelin rantamaisemissa ja kuvailin tirppoja. "City"pusikosta löytyy kaikenlaista. Yritin tähtäillä kameralla
mäntyistutusten seasta tiaisperhettä, kun pusikon keskelle astui näppärästi nuori naisihminen ilmeisesti helpottaakseen oloaan. Housut olivat jo
laskeutumaisillaan alas, kun tyttö katsahti taakseen ja näki hölmistyneen ilmeeni ja sinne päin tähtäävän kameran. Poistuminen pusikosta oli lähes
yhtä nopea kuin tulokin. |
|
|
Isojak
Member

Registered: 11-3-2007
Postcrossing Username: Isojak
Member Is Offline
Mood: In darkness light, in silence sound...
|
|
Terveisiä juhannusaunasta! 
Ensimmäinen vuosi, kun ei ollut tuoretta vihtaa. Mutta irto-oksat hoitivat homman aivan yhtä hyvin. 
Paistoin iltapäivällä 8 litraa lättytaikinaa, neljällä pannulla yhtä aikaa. Vielä on muutama räiskäle ja pikkulätty jäljellä... Lauma kummilapsia ja
-tätejä oli niitä syömässä, mutteivät ihan kaikkia saaneet tuhottua. 
|
|
|
soilian
Administrator

Member Is Offline
|
|
Pikkasen lettuja paistoit. Minä puolestani kävin cooperin
testissä juosta lönköttelemassä 100 metriä ja kävelemässä 1300 metriä. |
|
|
Herstory
Member

Registered: 15-6-2006
Postcrossing Username: Herstory
Member Is Offline
Mood: Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan <3
|
|
Pitäis tästä lähteä miehekkeen veljen kissoja taas katsomaan.. Eilen illasta käytiin jo kertaalleen.. Mukavia herroja nuo katit - toinen tosin aika
arka, mutta toinen antoi rapsutella ihan antaumuksella 
Siitä pitäis jatkaa miehekkeen siskolle, koukauta niiden vanhemmat vaan kyytiin ensin.. Ja illasta toivottavasti jaksaisin lähteä Tuulokseen Yötä
katsomaan 
On ollut päänsärkyinen juhannus tähän asti.. Eilen oltiin pelaamassa frisbeegolfia miehekkeen kanssa, tuli vissiin nestehukka kun oli sit illasta aika
huono olo.. Nyt on sit migreenin tynkä taas ja käsilihakset ja rintalihas kipeinä tosta frisbeen heittelystä..
Ehkä tää tästä.. Miehekkeen siskolla on koiria ja lapsia, enkä suoraan sanottuna jaksais nyt kumpiakaan mutta pakko kai se on.. |
|
|
tiiti
Member

Registered: 29-3-2006
Member Is Offline
Mood: möllöttelee
|
|
Onnea Sammytin asunnosta!
Juhannus on sujunut rauhallisesti, olin 20. pv pienessä leikkauksessa ja sen takia en ole vielä saanut edes makkaraa syötyä Miehen kanssa tosi rauhallista jussia on vietetty, poika on
kavereillaan, tyttö kaverinsa kanssa maalla - tätä se tulee varmaan nyt olemaan tulevaisuudessa  |
|
|
LaLa88
Member

Member Is Offline
|
|
Miksi minulla on ihan krapulainen olo, vaikka eilen en juonut alkoholia? Ehkä minäkin kärsin nestevajauksestä. |
|
|
Sahrami
Member

Registered: 12-3-2006
Member Is Offline
Mood:
|
|
Mä olin eilen energinen JA tänään sitten nukuttikin klo 13 asti.
Pyöräiltiin anoppilaan Nuppulinnaan 3km, siellä pompin trampoliinilla pariin otteeseen hengästymiseen asti. Illalla klo22 pyöräiltiin sieltä
Kellokoskelle n.6km ja takas sama määrä. Nuppulinnasta klo 2 takas kotiin. Pyöräily on kivaa! Tuo mun pyörä vaan on ihan kauhea rämä, varmaan elokuussa täytyy katsoa josko löytyis halvennusmyynneistä jotain
vähän parempaa. Nopsa vm 98 vetelee viimeisiään...  |
|
|
vixen
Member

Registered: 1-5-2006
Member Is Offline
Mood: Busy bee
|
|
Kotona, kahden päivän rälläämisen jälkeen.... on ylensyöty ja ylenjuotu ja ylenvalvottu... kotona on hyvä vetää henkeä ja normalisoitua, mitä se
sitten ikinä onkaan  |
|
|
Isojak
Member

Registered: 11-3-2007
Postcrossing Username: Isojak
Member Is Offline
Mood: In darkness light, in silence sound...
|
|
Tänään on syöty eilisiä lättyjä ja tämänpäiväistä täytekakkua. Oikein ruokaakin siinä välissä, mutta nyt tekee kyllä mieli suolaista... 
Pilvet parveilee ja voisi vaikka sataa. |
|
|
IreneK
Member

Registered: 5-3-2006
Postcrossing Username: irenek5
Member Is Offline
|
|
Juhannuksen kunniaksi vetäisin purkkihernekeittoa Päivä on mennyt
lukiessa ja kesälomareissua suunnitellessa. Aurinko on paistanut koko päivän. |
|
|
tints
Member

Registered: 1-6-2006
Postcrossing Username: tints
Member Is Offline
Mood: No Mood
|
|
Josko minäkin pitkästä aikaa soopassa näyttäytyisin, kun on yövuorossa tylsää.
Juhannus on mennyt kivasti yötöissä. Täällä ei kovasti mitään tapahdu, joten eniten energiaa on mennyt siihen, että koitan keksiä tekemistä koko
yöksi. Aikani kuluksi siivosin Synttärikalenteri-listalta kaikki, jotka eivät ole yli vuoteen käyneet foorumilla. Tulee muuten aina aika haikea
fiilis, kun siivoaa listaa. "Ainiin, tuonkin kanssa vaihtelin kortteja vaikka kuinka ja nyt on hävinnyt foorumilta.."
Mietin muuten, että vaihtaisinko tuohon sivuun kuvaksi oman kuvani Angelina Jolien sijaan, mutta tuleekos teille kriisi, kun kuusi vuotta olette tuota
kuvaa katselleet.. Heheh.. |
|
|
| Pages:
1
2
3
4
..
100 |