Postcrossing Official Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Even frustratie en ergernissen kwijtraken...
kibas
New member
*

Registered: 1-12-2005
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Member Is Offline

Mood: No Mood

shocked.gif posted on 14-6-2007 at 06:40 PM
Even frustratie en ergernissen kwijtraken...

Loslaten van ergernissen en frustraties :freak:

Hier kun je frustraties en ergernissen schrijven . ;)

En belangrijke regel / ( forum regel ) ;)

geen namen / link naar profielen e.d. vermelden .

View user's profile View All Posts By User
HMKM
Member

Registered: 17-8-2016
Country Flag:
Unknown

Unknown
Postcrossing Username: HM
Member Is Offline

Mood: okay - previous signed up as mtts, Khasab

[*] posted on 9-6-2018 at 12:15 AM

Ik heb vanaf Malta ongeveer 230 kaarten verstuurd. 200 aangekomen. 30 of zo expired. Vind ik erg veel.
Alle kaarten hadden 3 tot 5 mooie postzegels erop. Ik ben altijd bang dat kaarten met mooie postzegels gestolen worden.
Petre
Member

Registered: 22-12-2014
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Petre
Member Is Offline

[*] posted on 9-6-2018 at 01:43 PM

Quote: Originally posted by HMKM  
Ik heb vanaf Malta ongeveer 230 kaarten verstuurd. 200 aangekomen. 30 of zo expired. Vind ik erg veel.
Alle kaarten hadden 3 tot 5 mooie postzegels erop. Ik ben altijd bang dat kaarten met mooie postzegels gestolen worden.
Zijn het bepaalde landen waar de 'expired' kaarten heen gestuurd zijn?
Moekje
Member

Registered: 13-7-2018
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Moekje
Member Is Offline

[*] posted on 14-8-2018 at 04:57 PM

Quote: Originally posted by Winkey  
Quote: Originally posted by meidans  
Quote: Originally posted by mirYaam  
Nieuwe frustratie: de stickers van PostNL over je adres, postzegel of verhaaltje!
Nog meer mensen die er last van hebben?
Je krijgt hem er ook niet eens goed af :( scheurde zo de hele postzegel kapot...
Terwijl het adres wel goed was opgeschreven!

Ja hoor heb er de afgelopen maanden ook elders al over geklaagd. Ook bij PostNL.
Ze willen graag data, dus verzamel zo veel mogelijk en klaag bij PostNL

Ja, daar heb ik de laatste tijd ook steeds vaker last van.

Dat heb ik toevallig vandaag ook binnen gekregen. Sticker met een code dwars over de tekst heen. Is dat door PostNL gedaan? Had nog niet eens bedacht om er een klacht over in te dienen, maar baalde er wel een beetje van. Deze zender heeft de kaart verticaal in plaats van horizontaal geschreven (zeg maar de Postallove lay-out), komt het daar misschien door?
chris121
Member

Registered: 3-9-2006
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: chris121
Member Is Offline

[*] posted on 31-8-2018 at 05:32 PM

Net een nieuwe baan hebben en nu al ziek thuis zitten met oorontsteking. :( Balen, balen en balen. Ik ga maar alvast de adressen schrijven voor m'n postcrossing meeting volgende week.
Deze week al 3x bij de huisarts gezeten om oor uit te laten spuiten, maar nog niet alles is er uit. Dus nu maar door naar KNO arts. Mag maandag verwijsbrief halen bij huisarts en dan KNO arts bellen.
Moekje
Member

Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Member Is Offline

[*] posted on 31-8-2018 at 07:22 PM

Quote: Originally posted by chris121  
Net een nieuwe baan hebben en nu al ziek thuis zitten met oorontsteking. :( Balen, balen en balen. Ik ga maar alvast de adressen schrijven voor m'n postcrossing meeting volgende week.
Deze week al 3x bij de huisarts gezeten om oor uit te laten spuiten, maar nog niet alles is er uit. Dus nu maar door naar KNO arts. Mag maandag verwijsbrief halen bij huisarts en dan KNO arts bellen.

He bah, dat is balen.:(
Hopelijk lukt het je wel naar de meeting te gaan.
chris121
Member

Registered: 3-9-2006
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: chris121
Member Is Offline

[*] posted on 13-9-2018 at 06:55 PM

Quote: Originally posted by Moekje  

Meeting is goed gelukt. Het was gezellig. Ik ben vandaag bij de kno arts geweest, en ik mag over 2 1/2 week terug mag ook in medische molen om te onderzoeken of ik aan 1 oor doof ben Weet ik al zeker, maar misschien kan ik een aangepaste hoofdtelefoon krijgen voor mn werk, of moet ik iets aanpassen in mn werkplek om te blijven werken bij mn huidige baan.
Moekje
Member

Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Member Is Offline

[*] posted on 14-9-2018 at 03:05 PM

Meeting is goed gelukt. Het was gezellig. Ik ben vandaag bij de kno arts geweest, en ik mag over 2 1/2 week terug mag ook in medische molen om te onderzoeken of ik aan 1 oor doof ben Weet ik al zeker, maar misschien kan ik een aangepaste hoofdtelefoon krijgen voor mn werk, of moet ik iets aanpassen in mn werkplek om te blijven werken bij mn huidige baan.

zo'n hoofdtelefoon die je op je gehoorapparaat aan kan sluiten? Ik had een collega die er zo een had. Was ze best tevreden mee volgens mij.

Fijn dat de meeting een succes was. :thumbup:
dianaf
Member

Registered: 31-5-2009
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: dianaf
Member Is Offline

Mood: :)

[*] posted on 8-11-2018 at 08:35 AM

Pft... vandaag geen zin om te werken. Misschien ook omdat ik thuis de hele zolder aan het omgooien ben, daar ben ik al 3 avonden mee bezig. Ik kom echt overal kaarten tegen... o_0 dat is wel een beetje wazig. Een deel zit weer netjes bij elkaar in dozen, ik houd gewoon ruimte over. Maar ja, moet nu wachten tot ik vanavond verder kan.
TomoyoHime
Member

Registered: 22-4-2010
Country Flag:
Ireland

Ireland
Postcrossing Username: LadyTomoyo
Member Is Offline

Mood: Where is that mailman!

[*] posted on 29-11-2018 at 01:51 PM

Een maand geleden 8 stuks post gelijk in de brievenbus gegooid, 3 zijn er nog altijd niet aangekomen. Maar staken en de postzegel duurder maken kunnen ze wel overal. :(
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User
Rhainnon
Member

Registered: 25-10-2013
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Rhainnon
Member Is Offline

[*] posted on 2-12-2018 at 04:03 PM

Grrrrrrrr, ik wordt zo chagrijnig van die rot stickers van PostNL. Je krijgt ze er niet af en de helft van de geschreven tekst kan ik nu niet lezen. Wat een irritant gebeuren. En waarom eigenlijk, het adres was gewoon duidelijk te lezen. Bah bah......
HMKM
Member

Country Flag:
Unknown

Unknown
Member Is Offline

[*] posted on 19-1-2019 at 10:12 PM

Die ergernis deel ik met je.

De lijm op de gesprayde barcode stickers is veel vriendelijker.
Laten ze die gebruiken.
SamanthaElena
Member

Registered: 5-11-2017
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: SamanthaElena
Member Is Offline

[*] posted on 20-1-2019 at 10:17 AM

Helemaal mee eens!! En het ergste, zoals al gezegd is, dat het adres gewoon goed leesbaar en compleet is!!!!
Yueya
Member

Registered: 29-5-2011
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Yueya
Member Is Offline

Mood: ( 。ᴗ。 )

[*] posted on 1-2-2019 at 07:11 PM

Ik dacht dat ik de enige pechvogel was met die vreselijke stickers!
Ik lijk ze nu standaard op elke kaart te krijgen terwijl het adres gewoon prima leesbaar is. En nog wel het ergste, ze zijn niet met goed fatsoen te verwijderen. Twee keer is nu al een mooie postzegel naar de gallemiezen gegaan, en als hij eral heel vanaf komt, zit er zo'n vieze lijmlaag op de kaart. (눈_눈)
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User
Sigii
New Member
**

Registered: 29-9-2013
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Sigii
Member Is Offline

flaming.gif posted on 2-3-2019 at 12:40 PM

Zo inderdaad! je bent tegenwoordig bijna blij als er een niet gestickerde kaart binnenkomt. Hebben ze bij PostNL soms een hekel aan kaarten/postzegels/post in het algemeen?
Ik ga een brief sturen en maandag online klagen. Die stickers met je adres over de helft van de tekst waren al ergelijk maar dat ze nu gewoon maar van die gruwelijk lelijke Port Betaald stickers over de postzegels plakken is helemaal gekmaken.
Tot nu toe zitten die PortBetaald stickers alleen nog op kaarten uit Duitsland maar waar houdt de stickerwoede van PostNL op?
*BOOS*

Nieuwe frustratie: de stickers van PostNL over je adres, postzegel of verhaaltje!
Je krijgt hem er ook niet eens goed af :( scheurde zo de hele postzegel kapot...

Ja hoor heb er de afgelopen maanden ook elders al over geklaagd. Ook bij PostNL.

Dat heb ik toevallig vandaag ook binnen gekregen. Sticker met een code dwars over de tekst heen. Is dat door PostNL gedaan? Had nog niet eens bedacht om er een klacht over in te dienen, maar baalde er wel een beetje van. Deze zender heeft de kaart verticaal in plaats van horizontaal geschreven (zeg maar de Postallove lay-out), komt het daar misschien door?
Sigii
New Member
**

Registered: 29-9-2013
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: Sigii
Member Is Offline

flaming.gif posted on 2-3-2019 at 12:40 PM

Zo inderdaad! je bent tegenwoordig bijna blij als er een niet gestickerde kaart binnenkomt. Hebben ze bij PostNL soms een hekel aan kaarten/postzegels/post in het algemeen?
Ik ga een brief sturen en maandag online klagen. Die stickers met je adres over de helft van de tekst waren al ergelijk maar dat ze nu gewoon maar van die gruwelijk lelijke Port Betaald stickers over de postzegels plakken is helemaal gekmaken.
Tot nu toe zitten die PortBetaald stickers alleen nog op kaarten uit Duitsland maar waar houdt de stickerwoede van PostNL op?
*BOOS*

Moekje
Member

Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Member Is Offline

[*] posted on 20-3-2019 at 02:26 PM

Dit is niet echt een frustratie of ergenis, maar wou het toch even kwijt. Het gaat om een forumgebruiker (niet NL) en wil verder niet dat ze zich aangevallen voelt, dus vandaar dat ik het in dit forum zet.

Ik doe de laatste tijd regelmatig mee met de Other items tags. Ik vind het leuk om een kleine verrassing voor iemand te maken / samenstellen en doe daar ook altijd echt mijn best voor. En het ontvangen van zo'n kleinigheidje is natuurlijk ook altijd spannend. Ik ben dan ook niet snel teleurgesteld, omdat alleen het vinden van iets leuks op de mat al een feestje is.

Nu ben ik onlangs in 3 verschillende tags in denk ongeveer 2 weken tijd door dezelfde persoon getagged. Een offer tag voor 5 kleine items, 50 stickers tag en washi tape sample tag. Vandaag kreeg ik ( na meer dan een maand) alledrie de tags in 1envelop. Nouja, op zich best slim om de postzegels te besparen natuurlijk.
Maar, de inhoud was echt een beetje teleurstellend. Reclame materiaal wat ze niet duidelijk had gemaakt in de offer, 20 van de stickers waren gewoon cijfers ( soort kantoormateriaal om dingen te nummeren ofzo). Eigenlijk het enige wat niet tegenviel was de washi tape en 2 kleine kaartjes. Nouja, ik dacht dan zit er toch iets leuks in en daar kan ik dan ook gewoon blij mee zijn.
Maar, toe viel me op dat de postzegels een beetje gek geplakt waren. Ze overlapten en er zaten ook 2 stickers gedeeltelijk overheen geplakt. Beetje nieuwsgierig heb ik ze er af gepeuterd. En ja hoor, de postzegels waren al eerder afgestempeld.
Nu hoeft dat mijn probleem natuurlijk niet te zijn als de posterij het geaccepteerd heeft. Maar in combinatie met de inhoud geeft het me toch een beetje een teleurstellend gevoel.

Nu ik dit zo tiep realiseer ik me wel dat dit misschien financieel wel het meest haalbare voor haar is of dat het in haar perceptie wel echt een heel mooi pakketje was. Smaken verschillen. Maar ik hoop nu wel niet snel weer door haar getagged te worden.
Goed, ik laat het gewoon los. Maar wou het toch even kwijt. ;)
HMKM
Member

Country Flag:
Unknown

Unknown
Member Is Offline

[*] posted on 21-3-2019 at 02:00 PM

@Moekje: misschien een u2u aan haar om vriendelijk te verzoeken niet meer door haar getagt te worden (in verband met hergebruik postzegels en tegenvallende resultaten in het heden, die geen garantie geven voor de toekomst, maar waardoor je niet zoveel vertrouwen hebt in die toekomst met haar. En de sandwichmethode is dan om af te sluiten met: je washi tape was echt heel erg leuk, daar ben ik erg blij mee)?

Mijn frustratie:
Er zijn een aantal brievenbussen in mijn wijk weggehaald.
Jette
Super Moderator

Registered: 28-11-2011
Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Postcrossing Username: JetteLise
Member Is Offline

Mood: ღ I love cards ღ , you know ? I collect them ღ

[*] posted on 21-3-2019 at 10:12 PM

Hallo Ulrike,

Wil je deze deze " frustraties " aan mij laten weten via een u2u ?
Je kunt dan ook de naam vermelden. De u2u is immers alleen aan mij gericht .
( Hierbij ook het verzoek om mij via u2u te informeren om wie het gaat ;) ) .

Groet, Jette ,
moderator

Dit is niet echt een frustratie of ergenis, maar wou het toch even kwijt. Het gaat om een forumgebruiker (niet NL) en wil verder niet dat ze zich aangevallen voelt, dus vandaar dat ik het in dit forum zet.

Ik doe de laatste tijd regelmatig mee met de Other items tags. Ik vind het leuk om een kleine verrassing voor iemand te maken / samenstellen en doe daar ook altijd echt mijn best voor. En het ontvangen van zo'n kleinigheidje is natuurlijk ook altijd spannend. Ik ben dan ook niet snel teleurgesteld, omdat alleen het vinden van iets leuks op de mat al een feestje is.

Nu ben ik onlangs in 3 verschillende tags in denk ongeveer 2 weken tijd door dezelfde persoon getagged. Een offer tag voor 5 kleine items, 50 stickers tag en washi tape sample tag. Vandaag kreeg ik ( na meer dan een maand) alledrie de tags in 1envelop. Nouja, op zich best slim om de postzegels te besparen natuurlijk.
Maar, de inhoud was echt een beetje teleurstellend. Reclame materiaal wat ze niet duidelijk had gemaakt in de offer, 20 van de stickers waren gewoon cijfers ( soort kantoormateriaal om dingen te nummeren ofzo). Eigenlijk het enige wat niet tegenviel was de washi tape en 2 kleine kaartjes. Nouja, ik dacht dan zit er toch iets leuks in en daar kan ik dan ook gewoon blij mee zijn.
Maar, toe viel me op dat de postzegels een beetje gek geplakt waren. Ze overlapten en er zaten ook 2 stickers gedeeltelijk overheen geplakt. Beetje nieuwsgierig heb ik ze er af gepeuterd. En ja hoor, de postzegels waren al eerder afgestempeld.
Nu hoeft dat mijn probleem natuurlijk niet te zijn als de posterij het geaccepteerd heeft. Maar in combinatie met de inhoud geeft het me toch een beetje een teleurstellend gevoel.

Nu ik dit zo tiep realiseer ik me wel dat dit misschien financieel wel het meest haalbare voor haar is of dat het in haar perceptie wel echt een heel mooi pakketje was. Smaken verschillen. Maar ik hoop nu wel niet snel weer door haar getagged te worden.
Goed, ik laat het gewoon los. Maar wou het toch even kwijt. ;)
Moekje
Member

Country Flag:
Netherlands

Netherlands
Member Is Offline

[*] posted on 25-3-2019 at 08:28 PM

Quote: Originally posted by HMKM  
@Moekje: misschien een u2u aan haar om vriendelijk te verzoeken niet meer door haar getagt te worden (in verband met hergebruik postzegels en tegenvallende resultaten in het heden, die geen garantie geven voor de toekomst, maar waardoor je niet zoveel vertrouwen hebt in die toekomst met haar. En de sandwichmethode is dan om af te sluiten met: je washi tape was echt heel erg leuk, daar ben ik erg blij mee)?

Mijn frustratie:
Er zijn een aantal brievenbussen in mijn wijk weggehaald.

Bedankt voor de tip. :thumbup::)
ik laat het er maar bij, niet de moeite waard om over te stressen :smilegrin:

Go To Top

Imprint